Доставка

Общи условия за доставка

Ние се гордеем с това, че доставяме нашите премиум декоративни покрития и мазилки до вашия праг, независимо къде се намирате. Нашата компания е базирана в България и предлага доставка в цяла Европа.

Ние си партнираме с надеждни международни и локални превозвачи, за да осигурим качествена и навременна доставка:

Нашите основни превозвачи включват Еконт, Speedy, Interlogistica, DHL, FedEx и UPS, избрани въз основа на надеждност и наличност на услугата във вашия регион.

Разходи за доставка

Разходите за доставка се изчисляват на база:

  • Държава на доставка
  • Тегло и размери на пакета
  • Избран метод на доставка
  • Стойност на поръчката

Точните разходи за доставка ще бъдат показани в количката преди потвърждение на плащането.

Обработка на поръчките

  • Поръчките обикновено се обработват в рамките на 1-2 работни дни след потвърждение на плащането
  • Продукти с персонализиран цвят или специално формулирани продукти може да изискват допълнително време за обработка (3-5 работни дни)
  • Ще получите имейл за потвърждение с информация за проследяване, след като вашата поръчка бъде изпратена

Проследяване на вашата поръчка

Проследявайте вашата пратка по всяко време чрез:

  • Използване на номера за проследяване, предоставен във вашия имейл за потвърждение на доставката
  • Влизане във вашия акаунт на нашия уебсайт
  • Контакт с нашия екип за обслужване на клиенти

Проблеми с доставката

Невъзможност за доставяне на пратка

Ако вашият пакет бъде върнат при нас поради неправилен адрес, отказана доставка или неплащане на митнически такси:

  • Вие ще бъдете отговорни за първоначалните разходи за доставка
  • Повторното изпращане ще изисква плащане на нови такси за доставка

Изгубени или повредени пакети

Ако вашият пакет пристигне повреден или въобще не пристигне:

  • Свържете се с нас в рамките на 5 работни дни от очакваната дата на доставка
  • Предоставете снимки на повредените пакети или продукти преди отваряне (ако е приложимо)
  • Ще работим с превозвача за бързо разрешаване на проблема

Специални съображения за доставка

Чувствителни към климата продукти

Някои от нашите покрития и мазилки са чувствителни към екстремни температури. Ние можем да:

  • Временно задържаме пратките по време на периоди на екстремни топлина или студ
  • Използваме специална изолирана опаковка (може да се прилагат допълнителни такси)

Поръчки с голям обем

За търговски количества:

  • Свържете се с нашия търговски екип за специализирани транспортни договорености
  • Възползвайте се от намалени опции за доставка
  • Получете насоки за оптимални количества за поръчка, за да намалите разходите за доставка

Условия за доставка на големи пратки

Стоката се доставя стандартно – на ръка срещу подпис, като за по-големи пратки (определени по преценка на лицето извършващо доставката) са валидни следните допълнителни условия:

  • До посочения от клиента адрес за доставка задължително следва да има достъп по асфалтов или павиран път
  • Доставката се извършва до мястото, най-близко до посочения от клиента адрес за доставка, което според преценката на шофьора на превозното средство извършващо доставката дава възможност за безпрепятствено и безопасно паркиране, спускане на товарния борд и разтоварване
  • Стоките се предават и получават на/от товарния борд на превозното средство, с което се извършва доставката
  • В услугата не е включена разтоварна дейност. Разтоварването се организира и извършва изцяло от и за сметка на клиента, като следва да започне непосредствено след получаване на стоката и да бъде извършено за времето, обичайно необходимо за разтоварване на съответния вид стоки.

Преглед на стоката и рекламации

При получаването на стоката купувачът е длъжен незабавно да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, повреди, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи, незабавно да информира лицето извършващо доставката. Ако не направи това, стоката се смята за одобрена, като купувачът губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари и/или на който и да е от изискваните от българското законодателство документи.

Рекламации на закупени чрез онлайн магазина стоки се извършват по правилата на ЗЗП (само за потребители) и/или съобразно сроковете и условията на търговската им гаранция.

Адрес за жалби: гр. Русе, Западна Промишлена Зона, ул. Капитан Райчо Николов 11. Телефон за поддръжка +359 82 594914.

Доставка в България

За поръчки в България:

  • Безплатна доставка за поръчки над 150 лв.
  • За поръчки под 150 лв. таксата се формира в съответствие с цените на куриерската услуга.
  • Цената на доставката, когато има такава, ще е видна след като желания Продукт/и се поставят в количката и след указването на адрес на доставка.

Срокове за доставка в България

  1. За стоки поръчани до 14 часа българско време – 72 часа, считано от деня следващ деня в който е потвърдена поръчката.
  2. За стоки поръчани след 14 часа българско време – 96 часа, считано от деня следващ деня в който е потвърдена поръчката.

ВАЖНО!!! Посочените срокове се прилагат доколкото не противоречат на сроковете за доставка, прилагани от съответния куриер. Освен при „Наложен платеж“, всички срокове за доставка започват да текат след като е заплатена цялата дължима сума, включваща цената на стоката и цената за обработване и доставка.

Запазваме правото едностранно, без да е необходимо да информираме купувача, да удължаваме посочените срокове с до 12 дни.

Получаване на пратката в България

При невъзможност или затруднение за връчване лично на получателя, пратките се връчват, както следва:

  1. За служебен адрес – на лице с месторабота на адреса, като се отбелязват името и длъжността/отдела на лицето, получило пратката
  2. За домашен адрес – на член от домакинството, като се отбелязват името на лицето, получило пратката, и връзката му с получателя

При невъзможност за връчване на пратката при първо посещение, не по наша вина (в случай, че няма никой на адреса и др.), куриерът оставя известие, в което посочва телефон за връзка, на който получателят следва да се обади в срок от три работни дни за да бъде уточнен нов срок за извършване на доставката.

При невъзможност за връчване на пратката и при второ посещение не по наша вина, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява, като в този случай, като санкция за неизпълнението му от страна на купувача, задържаме всички заплатени от купувача суми.

ВАЖНО!!! Не носим отговорност за непотърсена/неполучена в срок стока. След изтичане на срока за получаване имаме право да начисляваме магазия за съхранение в размер на пет лева на ден на всяка стока.

Доставка по държави

СтранаСтандартна доставкаЕкспресна доставкаБезплатна доставкаКуриерски фирми
България2-4 дни1-2 дни1-2 дни над 150 BGNЕконт, Speedy, Интерлогистика
Румъния2-4 дни1-2 дни1-2 дни над 750 RONFan Courier, DPD
Гърция3-5 дни2-4 дни3-6 дни над 200 EURUPS, DHL
Германия7-10 дни3-5 дни4-5 дни над 200 EURUPS, DHL
Европейски Съюз7-10 дни3-5 дни4-5 дни над 200 EURUPS, DHL

Митници и данъци за страни от ЕС

За всички страни-членки на ЕС:

  • Не се начисляват допълнителни мита за стоки, произведени в ЕС
  • Всички цени включват ДДС според европейското законодателство
  • Не се изискват допълнителни митнически формалности

За всякакви въпроси, свързани с доставката, моля, свържете се с online@fortunapaints.bg

Количка
Scroll to Top

КУПИ ПОВЕЧЕ - СПЕСТИ ПОВЕЧЕ

Вземете ДО 15% ОТСТЪПКА!

5% отстъпка, ако закупите 2 произволни продукта

15% отстъпка, ако закупите  3 или повече произволни продукта